قرارگاه فرهنگی شهر دندی

پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه بخش انگوران شهر دندی

قرارگاه فرهنگی شهر دندی

پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه بخش انگوران شهر دندی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

حجت الاسلام حکیمی فر در خطبه دوم نماز جمعه شهر دندی ضمن محکوم نمودن جنایت تروریستی  حرم مطهر احمدموسی شاه چراغ علیهم السلام در شیراز گفت: امروز  وحدت جامعه  اسلامی و دینی ایران عزیز  بیش از هر زمانی باید باشد . دشمنان قسم خورده این ملت و نظام  به دنبال  شکاف قومیتی و مذهبی و تجزیه ایران اسلامی هستند که قطعا  با صبر انقلابی و بصیرت آفرین ملت این بار هم مثل گذشته با شکست مفتضحانه دست از پا دراز تر برخواهند گشت .

وی با اشاره به آیه«اُدْعُ إِلَى سَبِیلِ رَبِّکَ بِالْحِکْمَةِ وَ الْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَ جَادِلْهُمْ بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّکَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبِیلِهِ وَ هُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِینَ وَ إِنْ عَاقَبْتُمْ فَعَاقِبُوا بِمِثْلِ مَا عُوقِبْتُمْ بِهِ وَ لَئِنْ صَبَرْتُمْ لَهُوَ خَیْرٌ لِلصَّابِرِینَ وَ اصْبِرْ وَ مَا صَبْرُکَ إِلَّا بِاللَّهِ وَ لَا تَحْزَنْ عَلَیْهِمْ وَ لَا تَکُ فِی ضَیْقٍ مِمَّا یَمْکُرُونَ إِنَّ اللَّهَ مَعَ الَّذِینَ اتَّقَوْا وَ الَّذِینَ هُمْ مُحْسِنُونَ»(نحل: 125- 128)» باید با اتکاء به پروردگار با آگاهی پیش برویم چرا که ؛ راه همان راه، راهکار همان راهکار و راهبرد، همان راهبرد است. دشمنان همان دشمنان، دوستان همان دوستان هستند. یعنی همه چیز ذیل آن حرکت نبوی(ص) قابل طراحی و برنامه‌ریزی است.

امام جمعه شهر دندی با بیان اینکه «اقبال و ادبار، دو مرحله اصلی فتنه‌ها » هستند گفت: در حال حاضر ما در شرایط ادبار فتنه هستیم. فتنه یک اقبال و برافروختگی و یک ادبار و عبرت‌آموزی دارد(إِنَّ الْفِتَنَ إِذَا أَقبلَتْ شَبهَتْ وَ إِذَا أَدْبرَتْ نبهَتْ(نهج‌البلاغة، خطبه93)). در مرحله ادبار فتنه‌ها، تدبر، عمق‌یابی و اتخاذ مبانی دقیق اهمیت پیدا می‌کند. یک مقدار غبارها که می‌نشیند، فضا شفاف‌تر می‌شود، آتش‌ها مهار و اطفاء النائره می‌شود، اینجا مرحله‌ای است که انسان یک مقدار راحت‌تر می‌تواند وارد میدان شود و تصمیم بگیرد و فرصت را از دل فتنه استخراج کرده و برای شناخت منافقین محکم تر قدم بردارد «لَا تَکْرَهُوا الفِتنَةَ فِی آخِرِ الزَّمَانِ فإنَّهَا تُبِیرُ المُنَافِقِینَ»(کنز العمّال : ۳۱۱۷۰)

امام جمعه بخش انگوران با بیان اینکه در تجمع برلین 16پرچم توسط فتنه گران و مزدوران رژیم صهیونسیتی بر علیه ایران وجود داشت گفت: برلین پایتخت آلمان روز شنبه ۳۰ مهر، محل تجمع اپوزیسیون ضدایرانی خارج‌نشین بود. در این تجمع ۱۶ پرچم علیه ایران برافراشته شد. بررسی نشانه‌هایی که در تظاهرات برلین از آن استفاده شد، نشان می‌دهد که بخش اصلی جمعیت شرکت‌کننده، طرفداران همجنس‌گرایی، منافقین، تجزیه‌طلب‌ها، سلطنت‌طلبان و آنارشیست‌ها بوده‌اند. صرف نظر از ماهیت هریک از این گروه‌ها و بی‌ارتباط بودن مطالبات این افراد با موضوعاتی که از سوی معترضین در ایران مطرح شد، مشخص است که نسبتی میان آنها وجود ندارد.

** نکته بسیار مهم این که؛ نحوه حضور اغتشاش‌گران در داخل و خارج و نوع اقدامات وحشیانه و داعش‌گونه آنها و نیز ترکیب متضاد و متناقض ایشان، یک تابلوی روشن از فردای تاریکی است که این جریانها درصدد تحقق آن هستند. فردای این عناصر و جریانهای مفلوک یک جمله است؛ تجزیه ایران!

****بهتر است غرب و اذناب منطقه‌ای‌اش بیش از آن که به‌دنبال فتنه‌انگیزی در سایر کشورها باشند، بر روی مشکلات سیاسی، اقتصادی و امنیتی خود متمرکز باشند تا مردم این کشورها هر روز شاهد رکوردهای جدید در سقوط دولت‌ها، تورم افسارگسیخته، کمبود غذا و هیزم و گاز و بنزین و... نباشند.

*خطیب جمعه دندی با اشاره به روز نوجوان سالروز شهادت شهید فهمیده گفت: دشمن به دنبال این است که در جامعه اسلامی ایران شهید فهمیده  دیگری وجود نداشته باشد لذا از استمرار حماسه های شیهید فهمیده ها در هراس است .

حکیمی فر ادامه داد: جریان صهیونیسم جهانی و سران رژیم جعلی اسرائیل، از اسم شهید فهمیده وحشت دارند. از این رو در فضای مجازی شاهد شایعات و حملاتی علیه حماسه شهید فهمیده توسط جریانات برانداز و سربازان مجازی اسرائیل هستیم. به عنوان نمونه یکی از مزدوران این جریان مفلوک در رسانه بی‌بی‌سی مدعی شده ماجرای با نارنجک به زیر تانک دشمن رفتن توسط شهید فهمیده افسانه است.

وی گفت: دشمن به دنبال توقف روند تکرار حسین فهمیده‌ها در جامعه است .

جبهه فرهنگی انقلاب باید مراقب باشد در ورطه جنگ شناختی دشمن نیفتد و حوادث جاری آنها را به خطای محاسباتی و تحلیل‌های انفعالی نیندازد. باید هوشیار بود که غلبه رسانه‌های تصویری با فراوانی تصویر و روایات وارونه، واقعیت قربانی دروغ، اغراق یا تحریف، موجب قلب واقعیت نشود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۰۶
پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه بخش انگوران شهردندی قرارگاه فرهنگی امامت جمعه شهردندی

15شهید

آرتین

تروریستی

شهدای شاهچراغ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی