قرارگاه فرهنگی شهر دندی

پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه بخش انگوران شهر دندی

قرارگاه فرهنگی شهر دندی

پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه بخش انگوران شهر دندی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

اقدام پارلمان اروپا از روی استیصال و وادادگی سیاسی است و محکوم به شکست است

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه بخش انگوران شهردندی قرارگاه فرهنگی امامت جمعه شهردندی | جمعه, ۳۰ دی ۱۴۰۱، ۰۱:۳۰ ب.ظ

فرازی از «بیانیه گام دوم انقلاب» متناسب با مناسبت روز

چهارشنبه   5 بهمن   برگزاری انتخابات اولین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران (1358 ش)  

انقلاب در گام نخست، رژیم ننگین سلطنت استبدادی را به حکومت مردمی و مردمسالاری تبدیل کرد و عنصر اراده ملی را که جان‌مایه پیشرفت همه‌جانبه و حقیقی است در کانون مدیریت کشور وارد کرد. (انقلاب) مشارکت مردمی را در مسائل سیاسی مانند انتخابات و حضور در صحنه‌های ملی به اوج رسانید.

پنجشنبه   6 بهمن   امضای قرارداد ننگین کمپ دیوید بین مصر و رژیم صهیونیستی (1357ش)  

(انقلاب اسلامی) فهم مسائل بین‌المللی همچون مسئله فلسطین و قلم تاریخی به ملت آن را از انحصار طبقه محدود و عزلت‌گزیده‌ای به نام روشنفکر، بیرون آورد و مسائلی از این دست حتی برای نوجوانان و نونهالان، روشن و قابل فهم شد.

***حکیمی فر در ادامه با بیان اینکه« دین‌داری بدون ولایت؛ سیر قهقرایی در درکات جهنم» است گفت: از وجود مبارک امام باقر علیه السلام روایات مهم و شاخصی در باب آموزه‌های توحیدی وارد شده است که بسیار راهگشا است و خوب است درباره آنها مقداری بیندیشیم. به‌عنوان نمونه مضمون یکی از این فرمایش‌ها این است که مردمی که تحت ولایت ولیّ الله زندگی می‌کنند، اهل نجاتند؛ اگرچه در کارهای شخصی و خصوصی، قصور و تقصیر و گناهانی هم داشته باشند، در مقابل آن مردمی که تحت ولایت طاغوت زندگی می‌کنند، اهل بدبختی و عذابند؛ اگرچه در کارهای شخصی و در اعمال خصوصی، اهل نیکوکاری هم باشند؛ این بیان، خیلی عجیب و قابل تأمل است.

وی ضمن محکومیت شدید اقدام شنیع ناشیانه و بزدلانه  پارلمان اروپا گفت: پارلمان اروپا توسط رژیم صهیونیستی اشغال گردیده و هرچه صهیونیست ها دیکته می کنند تروریست های پارلمان اروپا اجرا می کنند.

وی ادامه داد:وطن فروشانی که با رژیم صهیوینیستی برای تصویب قطعنامه علیه سپاه مقتدر  توسط پارلمان اروپا پافشاری کردند قطعا تحت ولایت طاغوت قرارگرفته و عذاب جهنم و درک اصفل را برای خود به ارمغان آوردند .

امام جمعه دندی سپاه را نماد اقتدار،ایثار،شهامت،شجاعت مردم ایران قوی ذکر کرد گفت: این قطعنامه نشانه استیصال دول اروپایی در برابر این همه حجم قدرت و توانمندی سپاه جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با دشمنان را نشان می دهد.

امام جمعه دندی با حمایت از برخورد قاطع قوه قضائیه و نهادهای امنیتی با جاسوسها گفت: اعدام ابرجاسوس Mi6   لگد محکمی بر هیمنه و آبرو و حیثیت  نداشته آمریکا و انگلیس بود .

**حکیمی فر در بخش دیگر سخنان خود پس از حمایت همه‌جانبه غربی‌ها و دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای کشورمان از جریان اغتشاشات ایران و اغتشاشگران، تصور دشمنان بر این بود که می‌توانند در این کارزار موفق باشند اما با شکست کامل این حربه دشمنان که خود نام آن را پلن B گذاشته بودند، دوباره به پوسته اصلی خود بازگشتند و حالا رژیم صهیونیستی به سردمداری بنیامین نتانیاهو دوباره ایران را برای حمله به تاسیسات هسته‌ای تهدید کرده است.

امام جمعه دندی تاکیدکرد: ایران انقلابی با تقویت راهبردی بازدارندگی دفاعی خود آماده هرگونه پاسخ سریع و قاطع و پشیمان‌کننده خواهد بود. هرگونه اقدام حماقت‌آمیز توسط رژیم جعلی صهیونیسم، زوال این دولت منحوس را از سرزمین مقدس فلسطین رقم خواهد زد. سال ۲۰۲۳ و سالهای بعد آبستن حوادث زیادی است، حوادثی که پیچ تاریخی جهان را به‌سوی آینده جهانِ بدون صهیونیسم رقم خواهد زد.

امام جمعه بخش انگوران در بخش پایانی سخنان خود خواستار رسیدگی مسئولان شهرستانی و استانی به وضعیت کارگران معادن بخش انگوران شد

وی گفت: جمعی از کارگران بومی که در معادن بخش انگوران مشغول فعالیت هستند توسط کارفرماییان خود  تهدید به تعدیل و برکناری از کار شدند  که بعضی از این کارگران بیش از ده سال سابقه کار و فعالیت دارند خوشایند نیست .

حکیمی فر بابیان اینکه در هفته هوای پاک قرار داریم  ولی وضعیت محیط زیستی ناپایداری در روستاهای که  نزدیک معادن و شرکت های تولیدی قرار دارند هست  لذا  حداقل انتظار مردمان این منطقه این است که از کار بیکار نشوند .

  • پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه بخش انگوران شهردندی قرارگاه فرهنگی امامت جمعه شهردندی

انگوران

حجت الاسلام حکیمی فر

حکمت_حکیمی_فر

خطبه دوم

دندی ماهنشان

نمازجمعه شهردندی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی