قرارگاه فرهنگی شهر دندی

پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه بخش انگوران شهر دندی

قرارگاه فرهنگی شهر دندی

پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه بخش انگوران شهر دندی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

نقشه های نخ نمای غرب در برابر اراده ملت ایران 44 سال است که پاره شده است

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه بخش انگوران شهردندی قرارگاه فرهنگی امامت جمعه شهردندی | شنبه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۰۰ ق.ظ

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بخش انگوران؛ حجت الاسلام حکیمی فر امام جمعه دندی در جمع راهپیمایان یوم الله 22بهمن شهردندی با اشاره به آیه ...وَلَا یَطَئُونَ مَوْطِئًا یَغِیظُ الْکُفَّارَ...إِلَّا کُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صَالِحٌ ۚ إِنَّ اللَّهَ لَا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ از قرآن کریم گفت:  هیچ گامی که موجب خشم کافران می شود برداشته نمی شود مگراینکه به خاطر آن گام ها عمل صالحی برای آنها نوشته می شود .

وی گفت: راهپیمایی که دشمنان اسلام و مسلمین را عصبانی کند عمل صالح است  .

وی با بیان اینکه راهپیمایی میلیون ها ایرانی در سراسر کشور عزیز اسلامی موجب یاس و ناامیدی شیاطین از نقشه های پلیدشان شد تاکید کرد:  این حضور پر رنگ شما  مردم عزیز ایران دوست بخش انگوران یک عبادت جمعی ،حضور در صحنه،امر به معروف و نهی از منکر عملی است .

خطیب جمعه دندی تصریح کرد: بصیرت یعنی در صحنه بودن یعنی اقدام به موقع و هرنوع فتنه ای را به موقع خنثی کردن است .

حجت الاسلام حکیمی فر با اشاره به شکست پروژه دشمن در جنگ ترکیبی بر علیه ملت ایران گفت: دولت های تروریست امریکا و اروپا همراه رسانه های تروریستی خود با تجزیه طلبان کموله و دموکرات،منافقین خون آشام،سلطنت طلبان، وطن فروشان و عده ناچیز سلبریتی  دست به دست هم داده بودند تا به اصطلاح مانع راه انقلاب شوند که خدای متعال مکر آنها را به خودشان برگرداند.

**وی بزرگترین ظلم تاریخ  بشریت به جنس زن را در کشورهای غربی عنوان کرد و گفت: دنیای وحشی  غرب از طریق کمپانی رسانه های تروریستی ،خود را طرفدار حقوق بشر، حقوق آزادی انسان بویژه زن در دنیا معرفی می کند در حالی که واقعیت دنیای غرب  به بردگی گرفتن  جنس  زن در زمینه های مختلف است این همان  ظلم واضح و روشن دنیای مدرنیته به زنان است.

امام جمعه دندی با اشاره به دستاورد های نظام جمهوری  اسلامی ایران در همه زمینه ها گفت: یکی از علل روشنی که دشمنان ایران را عصابی تر از هر زمانی  کرده است رشد و توسعه و پیشرفت در همه زمینه های  نانو تکنولوژی ،عرصه های دفاعی و علمی ملت بزرگ ایران است .

خطیب جمعه دندی در بخش دیگر  سخنان خود با بیان اینکه مردم در22بهمن 1357 آزادی حقیقی و استقلال واقعی خود را از بردگی طاغوت و شیاطین بازیافتند گفت:  44 سال مردم این صحنه های به یادماندنی حضور دشمن شکن  خود را به عنوان یک غرور ملی عزت آفرین تکرار می کنند وبه آن می بالند.

حکیمی فر حضور میلیونی راهپیمایان 22بهمن را یک  همه پرسی حقیقی و واقعی   حق بر علیه باطل دانست و گفت: دشمنان و برخی از وطن فروشان با ایجاد شبهه و تبلیغات سوء در صدد گسست نسلی بین مردم متحد ایران اسلامی هستند  اما  این حضور گسترده  باردیگر  دشمنان و بدخواهان را به کمای سیاسی خواهد برد.

وی عملیات های تروریستی مثلث شوم عبری،عربی و غربی بر علیه ملت بزرگ ایران اسلامی تمام نشدنی ذکر کرد و گفت: عملیات های تروریستی تحریم اقتصادی و تحریم شخصیت ها و نهاد ها   نماد بارز  جنایات مستکبرین برعلیه مردم ایران اسلامی بوده است .

امام جمعه دندی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه این حضور میلیونی مردم دارای پیام هست تاکید کرد: اولین پیام این حضور برای دشمنان ملت بزرگ ایران اسلامی است که دست از سیاست های شیطانی ، تحریم های ظالمانه  و دخالت در امور داخلی کشور ایران قوی بردارند مطمئن باشند هرنوع تحرک شیطنت آمیز دشمان با پاسخ سخت و شکننده همراه خواهد بود .

دومین پیام نیز به مسئولان اعم از مجریه، مقننه و قضائیه است ، مردم امروز همه آمدند یکبار دیگر با آرمان های امامین انقلاب  و شهدا  بیعت مجدد کردند ، مسئولان این سه قوه نباید اجازه دهند  عده ای انگشت شمار این شرینی حضور و اقتدار و آرامش مردم را تلخ کنند ،  گرانی های کمر شکن ، مشکلات معیشتی و سودجویی ها و وبعضا ترک فعل های  که بعضا اتفاق می افتد باید جلوگیری گردد .

 

110005عملیات

  • پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه بخش انگوران شهردندی قرارگاه فرهنگی امامت جمعه شهردندی

اتحادملی

جشن ملی

حضوردهه هشتادی درراهپیمایی

دندی دهه فجر

دندی22بهمن

راهپیمایی22بهمن

عزت ملی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی