قرارگاه فرهنگی شهر دندی

پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه بخش انگوران شهر دندی

قرارگاه فرهنگی شهر دندی

پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه بخش انگوران شهر دندی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

انتخابات فرصت بازآرایی جدید سیاسی کشور است

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه بخش انگوران شهردندی قرارگاه فرهنگی امامت جمعه شهردندی | جمعه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۳، ۰۱:۰۰ ب.ظ

خطیب جمعه دندی با بیان اینکه (انتخابات فرصت بازآرایی جدید قدرت سیاسی »درکشور است گفت:ساخت مجددقدرت سیاسی نیازمندیک انتخابات باشکوه و دشمن شکن است که کمتر از 30روزبه آن فرصت باقی است.

به گزارش روابط عمومی دفترامام جمعه بخش انگوران؛ حجت الاسلام حکیمی فردرخطبه های نمازجمعه11خردادشهردندی بااشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: واقعه تلخ ۳۰ اردیبهشت زلزله‌ای سهمگین بود که پس‌لرزه‌هایش می‌توانست یک کشور را دچار فروپاشی یا حداقل بحران کند، اما با عنایت الهی و لطف امام زمان علیه السلام که در تدبیرِ خداییِ رهبر حکیم انقلاب و حضور معنادار مردم متجلی فرصت‌هایی بی‌بدیل برای ملت ایران آفریده شد و مخاطرات فراوانی از سر ملت، گذرانده شد.

وی افزود:ساخت اجتماعی سیاسی قدرت جمهوری اسلامی ایران در بعد ازسانحه هوایی برای ریاست محترم جمهور شهید و همراهان عزیزش ؛ سخنرانی با صلابت مملو از آرامش بخش مقام معظم رهبری در30اردیبهشت بود.

خطیب جمعه دندی با بیان اینکه (انتخابات فرصت بازآرایی جدید قدرت سیاسی »درکشور است گفت:ساخت مجددقدرت سیاسی نیازمندیک انتخابات باشکوه و دشمن شکن است که کمتر از 30روزبه آن فرصت باقی است.

حجت الاسلام حکیمی فر با بیان اینکه رئیس جمهورچهاردهم باید چه ویژگی های داشته باشد تصریح کرد: دولت چهاردهم باید همچون دولت سیزدهم بر تلاش خود از امنیت داخلی، مبتنی برتفاهم و اقناع و تقویت سرمایه اجتماعی در داخل بیفزاید و تولید بازدارندگی فعال را همزمان با افزایش مشارکت مردم در اداره کشور و تقویت توان دفاعی تداوم و تعمیق بخشد.

وی با بیان اینکه نامزد های انتخاباتی باید از  تخریب نامزدهای پرهیز و آرامش جامعه را برهم نزنند افزود: تلاش‌افزایی برای ترمیم شکاف‌های سیاسی و اجتماعی، ارتقاء سطح اخلاق سیاسی در کشور، عبور از دوقطبی‌های کاذب و حرکت در مسیر پیشرفت؛ ایران عزیز و مردم سربلند ایران باید با توجه به چهار مولفه فوق با دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم تحت هدایت امام امت، گردنه مهم وخطیر تنگناهای مزمن اقتصادی و معیشتی را پشت سرگذارد و به سمت قله‌های عدالت و پیشرفت حرکت کند.

خطیب جمعه دندی همچنین با اشاره به آغاز به کار مجلس داوزدهم شورای اسلامی گفت: مجلس تراز انقلاب اسلامی باید به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین قوای حاکم در کشور، متصدی سه کارکرد مهم:* قانون‌گذاری؛* تفسیر قوانین عادی؛* و اِعمال نظارت بر حُسن اجرای قوانین است

حکیمی فربا بیان اینکه نمایندگان مجلس باید به وظایف قانونی خودشان باید عمل کنند ادامه داد: مجلس؛باید مظهر وفاق ملی باشد و این مهم‌ترین ویژگی‌های مجلس شورای اسلامی در تراز انقلاب، اسلامی است.

خطیب جمعه دندی تصریح کرد: تنظیم ضربان و حیات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور وابسته به نظام قانون‌گذاری مطلوب است و بهره‌مندی از آن می‌تواند متضمن رشد و پیشرفت جامعه در حوزه‌های مختلف باشد.

حجت الاسلام حکیمی فر دربخش دیگرسخنان خودباشاره به جنایات رژیم کودکش صهیونیستی در رفح گفت: هولوکاست واقعی در مقابل چشمان میلیاردها انسان با حمایت آمریکا توسط رژیم صهیوینستی در رفح درحال انجام است، محلی که رژم کودکش گفته بود محل امن اهالی غزه خواهد بود.

بمباران چادرهای آوارگان فلسطینی در رفح که باعث مرگ فجیع ده‌ها غیرنظامی با بمب‌های سنگین آتش‌زا شد.جهان را در بهت و حیرت فرو برده است! رژیم صهیونیستی یکی از مرگبارترین حملات خود را به این شهر انجام داد! رژیم آپارتاید اسرائیل به نقطه‌ای از رفح با بمب‌های ۱۰۰۰ کیلویی حمله کرد که آن نقطه را «منطقه امن» اعلام کرده بود!

نامیرایی قیام 15 خرداد و قیام مردم ایران در تشییع شهدای خدمت

قیام 15 خرداد، چون از نظر معرفتی و تاریخی متصل به قیام عاشورا بود، قیامی نامیرا است؛ و دائما به برکت روحیه عاشورایی ملت ایران و عشق ملت بزرگوار ایران به حماسه کربلا و وجود نازنین حضرت سیدالشهداء علیه السلام، قابل تجدید و بازآفرینی است. از این رو قبل از انقلاب، قیام 15 خرداد در قیام‌هایی نظیر قیام مردم قم، قیام‌های چهلم‌های تبریز و یزد و...، 13 آبان، 17 شهریور، تظاهرات تاریخی تاسوعا و عاشورا تا پیروزی انقلاب تکرار و بازآفرینی شد. بعد از انقلاب نیز هرگاه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به تعبیر قرآن کریم نیازمند «امر جامع» (سوره نور: آیه 62) باشد، مردم ایران عاشورایی وارد میدان می‌شوند حماسه‌ای از جنس قیام 15 خرداد می‌آفرینند. حضور در انتخابات، حضور در راهپیمایی‌های 22 بهمن‌ها و روز قدس‌ها، تشییع پیکر سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی، و حالا قیام مردم ایران در تشییع شهید جمهور و شهدای خدمت. قدرشناسانه مردم ایران در تشییع پیکر شهید رئیسی عزیز و سایر شهدای خدمت که به نمایندگی همه ملت ایران در تبریز، قم، تهران، شهرری، بیرجند، مشهد، مراغه، زنجان و نجف‌آباد شکل گرفت، نشان داد که ملت ایران، انقلاب ملت ایران، نظام جمهوری اسلامی ملت ایران زنده است.

خطیب جمعه دندی از بصیرت و زمان شناسی و قدردانی مردم عزیز  بخش انگوران به خاطر برگزاری خودجوش مراسمات شهدای خدمت تقدیر و تشکر کرد.

  • پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه بخش انگوران شهردندی قرارگاه فرهنگی امامت جمعه شهردندی

انتخابات اسفند

انتخابات چهاردهم

رئیس جمهور شهید

ریاست جمهوری

سیزدهمین رئیس جمهوری

مقام معظم رهبری

چهاردهمین رئیس جمهور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی