قرارگاه فرهنگی شهر دندی

پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه بخش انگوران شهر دندی

قرارگاه فرهنگی شهر دندی

پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه بخش انگوران شهر دندی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بخش انگوران؛ حجت الاسلام حکیمی فر در خطبه های نمازجمعه 6 مهر 1403 با اشاره به حوادث تلخ معدن جوی طبس گفت: حادثه طبس و از دست دادن 50 هموطن دل همه ایرانیان را داغدار کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بخش انگوران؛ حجت الاسلام حکیمی فر در خطبه های نمازجمعه 6مهر 1403 با اشاره به حوادث تلخ معدن جوی طبس گفت: حادثه طبس و از دست دادن 50 هموطن دل همه ایرانیان را داغدار کرد

وی با بیان اینکه دشمنان از هر فرصتی برای انحراف افکارجهانیان از جنایات صهیونیستهادر لبنان و غزه دست به ضعیف نشان دادن خدمات جمهوری اسلامی ایران به حادثه دیدگان معدن زدند افزود: تروریست های رسانه ای غرب برای انحراف جامعه جهانی از باند تروریستی صهیونی در غزه و لبنان شروع کردند به جو سازی علیه جمهوری اسلامی ایران لذا ما ضمن تقدیر از تلاش های مسئولین در همراهی و خدمات رسانی به خانوادهای داغدار کارگران و مجروحین حادثه انفجار،  به هوشیاری مردم در برابر تحریفات رسانه های تروریستی هدایت شده ازغرب تاکید کرد.

خطیب جمعه دندی در ادامه ضمن محکوم کردن  جنایات باند ترویستی صهیونیست ها درحمله به لبنان گفت: رژیم صهیونیستی دست از پا دراز تر از غزه به سمت جنوب لبنان هجوم آورده و دیوانه وار  با حملات ترکیبی اخیر به لبنان، نشان داد که بی‌حساب و کتاب همه کارت‌های خود را در برابر حزب الله رو می‌کند اما در یک سردرگمی راهبردی برای تعیین اهداف اصلی جنگ، نجات از بحران‌ها و کسب پیروزی به سر می‌برد.

حکیمی فر با بیان اینکه اشغالگران صهیونیست در منطقه بزودی با رسوایی تمام زمین خواهد خورد گفت: حزب الله بازوی اسلام است صهیونیست ها با فرزندان حیدر امیرالمومنین علی علیه السلام در افتادند که فاتح خیبر بود بزودی حیفا و اورشلیم و شهرهای دیگر فلسطین از دست صهوینست های تروریست اشغالگر آزاد خواهد شد .

خطیب جمعه دندی تاکید کرد: فرود هزاران موشک در عمق سرزمینهای اشغالی و هدف قرار گرفتن زیرساخت‌ها و تاسیسات برق و انرژی و کارخانه‌ها و بنادر و فرودگاه‌ها که در تیررس موشکهای مقاومت قرار دارند، سرزمینهای اشغالی در بحران عمیقی فرو برده است.

حکیمی فر با بیان اینکه ما آماده جانثاری در کنار رزمندگان مقاومت در لبنان برعلیه غده سرطانی صهیونیست  هستیم گفت: همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند یک کشور اسلامی یعنی فلسطین به دست خبیث‌ترین کفّار عالم غصب شده و حکم قطعی و شرعی این است که همه تلاش کنند فلسطین و مسجدالاقصی را به صاحبان اصلی آن بازگردانند.

خطیب جمعه دندی همچنین به مواضع رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل  اشاره کرد و گفت: مواضع شفاف جمهوری اسلامی ایران دفاع از فلسطین و بیرون راندن اشغالگران از این سرزمین است .

وی ادامه داد: حضور تروریسم دولتی آمریکا درخاورمیانه و ایجاد پایگاه های نظامی بزرگترین تهدید برای مردم منطقه و تقویت شرارت و جنایت و پرورش ترویست های همچون باند ترویستی صهیونیست ها شده است.

حجت الاسلام حکیمی فر در ادامه به روز جهانگردی و گردشگری اشاره کرد و گفت: بخش انگوران دارای قابلیت های گردشگری فراوانی است که باید مسئولین برای ایجاد تسهیلات بین اهالی روستاهای مورد هدف گردشگری موجب جذب گردشگر به منطقه شوند.

وی در ادامه به روز جهانی سالمندان نیز اشاره کرد و گفت: پیامبر خدا(صلی الله علیه و آله) فرمودند: «پیر در میان خانواده خود، مانند پیامبر میان امت خویش است» (الشَّیخُ فِی أَهْلِهِ کَالنَّبِی فِی أُمَّتِهِ (روضة الواعظین، ج‌2، ص476)). احادیثی از این دست که در بین معارف نورانی ما هم کم نیستند، گویای این است که دین اسلام، برای سالمندان جایگاه ویژه‌ای قائل است و توجه و احترام به آنان را از ارزش‌های اساسی محسوب می‌کند. این نگاه متعالی در آموزه‌های اسلام، به جهت آن است که سالمندان در حیات و برکت زندگی اجتماعی ما، نقشی بنیادین و برجسته ایفا می‌کنند. در قرآن کریم و احادیث پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع)، بارها به اهمیت و مقام سالمندان اشاره شده است. قرآن به صراحت بیان می‌کند که باید به پدر و مادر احترام گذاشت و به ویژه در دوران کهولت و پیری، از آن‌ها مراقبت و محبت کرد. در سوره اسراء آیه ۲۳، خداوند می‌فرماید: «و پروردگارت فرمان داد که جز او را نپرستید و به پدر و مادر نیکی کنید. اگر یکی از آن‌ها یا هر دو در کنار تو به سالخوردگی رسیدند، به آن‌ها حتی اف مگو و آن‌ها را از خود مران.» این آیه نشان‌دهنده اهمیت بزرگداشت سالمندان به‌ویژه پدر و مادر است و تأکید می‌کند که نباید حتی کوچک‌ترین بی‌احترامی نسبت به آن‌ها روا داشت.

خطیب جمعه دندی در بخش پایانی سخنان خود به تسریع در گازرسانی روستاهای قوزیجاق و کاکا و گلابلو اشاره کرد و گفت: با توجه به سردسیر بودن این روستاها انتظار این است که مسئولین تمام تلاش خود برای رساندن گاز این روستا ها انجام بدهند .

وی همچنین با بیان اینکه پل ورودی شهر دندی در برابر چشم همه مسئولین شهرستانی و استانی همچنان نیمه کاره رها شده گفت: یکی از نقاط حادثه خیز  شهر دندی پل ورودی این شهر است که بیش از ده سال است مورد بی مهری مسئولان شهرستانی و استانی واقع شده است .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۷/۰۶
پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه بخش انگوران شهردندی قرارگاه فرهنگی امامت جمعه شهردندی

اسرائیل

تروریستی

ترویست

صهیونیست ها

لبنان

موشک

هایپرسونیک

یمن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی